Moksleiviai sužinos, kaip nesunkiai iš popieriaus išsilankstyti knygelę, pritaikyti viršelį ir dekoruoti jį pasirinktomis priemonėmis.
Šios edukacijos skirtos moksleiviams nuo 1 iki 6 klasės. Kūrybinėse dirbtuvėse praktiškai kurdami nesudėtingus objektus susipažinsime su mechanikos, aerodinamikos, elektronikos principais ir įvairiais fizikos dėsniais. Išsiaiškinsime, kaip veikia elektra, kodėl objektai juda ir kaip sukurti ką nors šviečiančio, skraidančio ar skleidžiančio garsą. Šios edukacijos primena STEAM (integruoto mokymosi) modelį. Tai paprastas būdas, padedantis vaikams pamokose įgyjamas žinias iš karto pritaikyti praktiškai.
Kūrybinėse dirbtuvėse moksleivius siekiama supažindinti su ekslibrisu, pagrindinėmis grafikos technikomis ir panaudoti jas praktiškai.
Edukacija skirta 6–9 klasių moksleiviams. Edukacijos metu jaunuoliai supažindinami su atvirosios prieigos programine įranga, kuri skirta kūrybai. Programos „Inkscape“ ir „Blender“ yra puiki mokamų dizaino, 3D modeliavimo ir garso apdorojimo programų alternatyva. Norint dirbtuvėse naudotis 3D spausdintuvu, lazerine pjaustykle, braižytuvu ir kita įranga, šių programų išmanymas ir įvaldymas yra esminis, todėl moksleiviai paruošiami tolesniam savarankiškam darbui įgyvendinant savo projektus.