Advokatų profesinė bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA“ kartu su Lietuvos nacionaline Martyno Mažvydo biblioteka kviečia į nemokamą renginį, kurio metu diskutuosime apie prekių ženklus, kurie gali prišaukti sėkmę arba visiškai sužlugdyti. Ar tikrai prekių ženklas yra stiprus verslo ginklas, kuriuo įgyjamas pranašumas prieš konkurentus? Ką reikėtų žinoti prieš kuriant savo prekių ženklą? Kiekvienas pranešimas – lyg trumpas filmas apie savo patirtį: prekių ženklų atneštą sėkmę, skaudžias nesėkmes ir reputaciją.
Renginio programa
9.00–9.30 val. – Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
9.30–10.00 val. – „Nuo meilės iki neapykantos – vienas žingsnis: BIOK laboratorijos prekių ženklų meilės paieškos“. Ieva Čepononė, BIOK rinkodaros vadovė
10.00–10.30 val. – „Meilė trunka trejus metus. O kiek trunka meilė prekių ženklams?“ Olga Belova, SBA strateginės rinkodaros direktorė
10.30–11.00 val. – Laura Vagonė, „Lapės vestuvės“ – vestuvių planuotoja | Tema tikslinama
11.00–11.30 val. – Kavos pertrauka
11.30–12.00 val. – „Ilgai ir laimingai. Sėkmingai apgintų prekių ženklų bylos“. Liūnė Storoženkaitė, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ vyr. teisininkė, ES prekių ženklų ir dizaino patentinė patikėtinė
12.00–12.30 – „Meilės vardu. Skaitmeniniai verslo pėdsakai: kas valdo jūsų reputaciją.“ Arijus Katauskas, „Nova Media“ vyresnysis partneris
Renginio moderatorius: Giedrius Drukteinis – rašytojas, lektorius, konsultantas ir televizijos laidų vedėjas
Dalyvavimas renginyje nemokamas, tačiau vietų skaičius ribotas.
Jeigu iškiltų papildomų klausimų, kviečiame kreiptis el. paštu
Trumpai apie renginį
Data | gegužės 21 d. |
Laikas | 9 val. |
Vieta | Renginių erdvė, III a. |
Trukmė | 4 val. |
Dalyvavimas | įėjimas laisvas |
Organizatorius | advokatų profesinė bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA“ |
Daugiau informacijos |
socialiniame tinkle „Facebook“ ir metida.lt |