Didaktika susijusi su vaikų literatūros (lietuvių ir ne tik) ištakomis, bet ar ji tebėra svarbi šiandien? Kokia jos reikšmė, kaip ji keitėsi bėgant amžiams ir keičiantis požiūriui į vaikų literatūrą, jos paskirtį? Kokias naujas formas įgavo? Apie tai dvyliktoje tinklalaidės „Pokalbiai apie vaikų literatūrą“ laidoje kalbamės su literatūros tyrinėtoja, profesore, Nacionalinės bibliotekos darbuotoja Džiuljeta Maskuliūniene. Ji daug metų skyrė didaktinės literatūros tyrimams, o šiuo metu rengia naują monografiją apie didaktiką vaikų literatūroje.
Laidą veda Nacionalinės bibliotekos vaikų literatūros specialistė Eglė Baliutavičiūtė.
„Pokalbiai apie vaikų literatūrą“ – Nacionalinės bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamento tinklalaidė, skirta visiems, dirbantiems su vaikais, vaikų literatūra ir besidomintiems šia sritimi, – bibliotekininkams, mokytojams, leidėjams, rašytojams, tėvams. Tinklalaidėje aptariami klausimai, susiję su vaikų ir paauglių knygomis, svarbiomis datomis, įdomiais ir aktualiais vaikų literatūros reiškiniais bei įvykiais, vaikų skaityba, literatūrine edukacija, leidyba.