Maskuliūnienė, Džiuljeta
Prof. dr. Džiuljeta Maskuliūnienė
Tel. (8 5) 239 8564, el. p. Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
1985 m. baigė Šiaulių pedagoginį institutą, įgijo lietuvių kalbos ir literatūros mokytojo specialybę, 1999 m. Vilniaus universitete apgynė filologijos darbą „XIX a. lietuvių didaktinė proza“; suteiktas humanitarinių mokslų daktaro laipsnis.
Mokslinių interesų sritys: vaikų ir jaunimo literatūros istorija ir teorija, lietuvių literatūros istorija ir poetika iki XX a. pr., teksto poetika, literatūra ir komunikacija, literatūros didaktika.
Šiuo metu tyrinėjama didaktikos tradicija lietuvių vaikų literatūroje, vaikų literatūros poetika. Siekiama ištirti lietuvių vaikų literatūros didaktinio pasakojimo turinį ir formas, raidą, santykį su adresatu (nuo XIX iki XXI a.). Paraleliai tiriama ir vaikų ir jaunimo literatūros vieta ir jos panaudojimo galimybės mokykloje, vaikų literatūra viešojoje komunikacijoje.
- MASKULIŪNIENĖ, Džiuljeta. Ką pasakoja vėjas gluosniuose, arba Įstabusis Kennetʼo Grahameʼo knygos pasaulis : (rašytojo 160-osioms gimimo metinėms). Rubinaitis, 2019, Nr. 1, p. 28–35. ISSN 1392-0626.
- MASKULIŪNIENĖ, Džiuljeta. Antano Baranausko kūrybinio palikimo didaktika. Iš: Kalbos istorijos ir dialektologijos problemos. D. 4. Vilnius: Lietuvių kalbos institutas, 2015, p. 293–312. ISBN 978-609-411-163-1.
- MASKULIŪNIENĖ, Džiuljeta. Vaiko tema Gabrielės Petkevičaitės-Bitės kūryboje. Iš: Bitės laikas: privataus ir viešo gyvenimo modeliai. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas, 2013, p. 75–89. ISBN 978-609-425-111-5.
- MASKULIŪNIENĖ, Džiuljeta. Naujasis didaktizmas šiuolaikinėje lietuvių paauglių prozoje. Iš: Vaikų literatūra – laisvė ir kontrolė. Vilnius: Vilniaus universitetas: Vilniaus universiteto leidykla, 2013, p. 54–69. ISBN 978-609-459-247-8.
- MASKULIŪNIENĖ, Džiuljeta. Lauryno Ivinskio grožinės prozos didaktika. Iš: Priešaušrio mokslas, kultūra ir švietimas : Lauryno Ivinskio 200-osioms gimimo metinėms. Vilnius: Lietuvių kalbos institutas, 2012, p. 147–160. ISBN 978-609-411-086-3.