Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Mediateka

Tinklalaidės iliustracija

Profesinis klausimas. „Edukaciją matau kaip gyvenimo dalį“. S02E02

Bibliotekos keičiasi. Jos tampa ne tik žinių vieta, bet ir erdvėmis, į kurias norisi grįžti, nes jose kuriamos geros patirtys. Tačiau net maža ir kukli erdvė gali tapti patrauklia, nes tą trauką sukuria joje esantys žmonės. Nuolatinis užimtumas, dideli švietimo ir kultūros specialistų darbo krūviai kartais užgožia motyvaciją ir kūrybiškumą. Tačiau sukurtas žmogiškasis ryšys, tarpusavio pasitikėjimas padeda sukurti edukacijų stebuklą.

Apie edukacijas bibliotekose, švietimo ir kultūros sričių jungtis, gebėjimą edukacijų dėka „atrakinti“ mokytojus ir atrasti būdą paaugliams išsakyti jų problemas kalbamės su edukatore, kūrybininke Vida Narveišyte.

  • Kodėl edukacijų formatas taip tiko bibliotekoms?
  • Kodėl integruotos pamokos vis dar sunkiai skinasi kelią?
  • Kaip „atrakinti“ mokytoją?
  • Kokie geros edukacijos dėmenys?
  • Kaip į edukacijas įvesti kritinį mąstymą?
  • Ar įmanomas edukacijos „receptas“?
  • Kaip pradėti kalbėti nepatogiomis temomis?
  • Kaip padėti paaugliui išsakyti jo problemą?
  • Kaip įžiebti norą sugrįžti į biblioteką?
  • Kaip tapti edukatoriumi?

Pašnekovė: Vida Narveišytė, edukatorė.

Malonaus ir naudingo klausymosi!